PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERe: OFE
  • Data: 2006-12-15 06:52:57
    Temat: Re: OFE
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tomek [12 Dec 2006 21:24:04 +0100]:

    > Mam prawie 50 lat i olałem temat. Prawdopodobnie dla mojego
    > rocznika już nie wystarczy emerytur. To na co liczą
    > dwudziestokilku latkowie?

    Na nic. Po prostu nie myślą szczególnie wnikliwie. Od małego
    mają przecież pakowane do głowy "znajdź porządną pracę, zbieraj
    na emeryture" - no to znajdują i zbierają. A czy to ma sens, to
    tak samo się zastanawiają jak nie przymierzając nad braniem
    kredytów 'na styk'.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *