PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    From: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Date: Sat, 16 Aug 2008 18:57:56 +0200
    Sender: d...@h...159.31.78.cable.morena.jarsat.pl

    t...@g...com pisze:
    > To z tego, że jedno z drugim nie ma wspólnego - pracuję na etacie jako
    > programista i dodatkowo sobie dorabiam (i tutaj był mi potrzebny ten
    > egzamin), ale nie płaczę że mam mało bo na płacę na etacie nie mogę
    > narzekać. Wiąże się to z koniecznością zostania czasami dłużej w
    > pracy, żeby dotrzymać terminów czy poprawić zauważone błędy. Czasami
    > te dodatkowe godziny (bo w firmie nie ma nadgodzin) da się odebrać jak
    > jest mniej pracy, a czasami nie.

    O kurde, ale łaskawa firma. Jak ktoś ma dobry humor, to nawet nadgodziny
    odda...

    > Taka jest specyfika pracy, że jeśli
    > ktoś chce zarobić godziwe pieniądze musi sie liczyć z tym że czasami
    > musi zostać po godzinach.

    Ja rozumiem, że czasem jest taka konieczność. Ale kurde, nie za darmo.
    Po coś nadgodziny zostały uregulowane prawnie.

    > Ja na to nie narzekam, ale dziwią mnie
    > ludzie którzy chcieliby pracować codziennie 8-16, potem mieć wszystko
    > w głębokim poważaniu i wychodzić do domu, a do tego zarabiać krocie.

    A mnie dziwią ludzie, którzy dają się wykorzystywać tak jak Ty. A może
    po prostu te osoby, co pracują 8h są na tyle wydajne, że spokojnie
    wyrabiają się w tym czasie?

    > Nie tędy droga, aby mieć trzeba sie wysilić nieco więcej a nie tylko
    > biadolić nad własnym losem i zaglądać innym do kieszeni.

    Jeśli ktoś goni za pieniędzmi kosztem zdrowia, rodziny czy rozwijania
    własnego hobby to rzeczywiście może to i jest jedyna droga. Nie wiem, bo
    nie idę tą drogą i dziwię się tym co tak właśnie robią.

    > Generalnie jednak cały ten tekst o egzaminie miał inne zadanie - miał
    > na celu jednak uzmysłowić że trochę się na tym prawie znam :)

    Ta, szczególnie dobrze uzmysłowił w momencie kiedy dodałeś czas trwania
    wakacji i urlop z KP :).

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej