PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-16 21:37:44
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:g87cd7$jb6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Napisale tylko o tych negatywnych zachowaniach, stad nie widzac
    > pozytywnych odczuc napisalem, ze wspolczuje.

    Pisalem o _wiekszosci_ nie o _wszystkich_.

    > ...bardziej chodzilo mi o stwierdzenie "ale tam sie _faktycznie pracuje_",
    > czyli ze w szkole sie nie pracuje, wiec zona wolala isc do *prawdziwej
    > pracy*...

    Tak, w szkole, nawet ten dobry nauczyciel pracuje z reguly mniej niz ma to
    miejsce w przemysle. BTW dziwne wnioski wyciagasz.

    > Troche sie przekomarzam, ale faktem jest ze zadales pytanie do swojej
    > wypowiedzi (rozumiem ze w kontekscie tego co wczesniej zostalo napisane)

    Zauwazylem, nudzi mnie to zreszta.

    > Po 2: sa dni luzniejsze i sa dni ciezkie - taka specyfika pracy, zdarzaja
    > sie nieplatne nadgodziny, ale podejmujac ta prace wiedzialem na co sie
    > decyduje.

    Taa, nie to pytalem - sadze, ze wiesz o co.

    > Nie doswiadczeniach i obserwacjach w srodowisku nauczycielskim, ktore tak
    > bardzo stawiacie pod murem jako roszczeniowcow i nierobow co za nic chca
    > pieniadze brac.

    Mam wrazenie, ze nie pamietasz co i w jakim kontekscie sam pisales. Tracisz
    watek - nie wiem czy intencjonalnie, czy jestes taki rostrzepany - nie
    wazne, mnie paplanina po proznicy nie bawi.

    EOT