PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-16 15:31:10
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:ba7e29a2-ef0d-4edf-894c-0dee40381353@r66g2000hs
    g.googlegroups.com
    t...@g...com <t...@g...com> pisze:

    > nie płaczę że mam mało bo na płacę na etacie nie mogę
    > narzekać. Wiąże się to z koniecznością zostania czasami dłużej w
    > pracy, żeby dotrzymać terminów czy poprawić zauważone błędy. Czasami
    > te dodatkowe godziny (bo w firmie nie ma nadgodzin) da się odebrać jak
    > jest mniej pracy, a czasami nie.
    Co to za bzdury - w firmie nie ma nadgodzin? Czym jest praca w godzinach
    nadliczbowych, kiedy jest możliwa i na jakich zasadach określa ich
    rozliczanie w sposób nie budzący wątpliwości określa KP. Firma nie ma tu nic
    do gadania.

    > Taka jest specyfika pracy, że jeśli
    > ktoś chce zarobić godziwe pieniądze musi sie liczyć z tym że czasami
    > musi zostać po godzinach.
    To potoczne określenie. Nazywa się to praca w godzinach nadliczbowych, panie
    znający się na prawie pracy.

    > Ja na to nie narzekam, ale dziwią mnie
    > ludzie którzy chcieliby pracować codziennie 8-16, potem mieć wszystko
    > w głębokim poważaniu i wychodzić do domu,
    Skandal!! Ludzie chcą po pracy wychodzić do domu!
    Bezczelni.
    Słowem dziwi cię, że są ludzie oczekujący przestrzegania prawa.
    Ciekawe, ciekawe...

    >a do tego zarabiać krocie.
    A ile to są krocie?

    > Nie tędy droga, aby mieć trzeba sie wysilić nieco więcej a nie tylko
    > biadolić nad własnym losem i zaglądać innym do kieszeni.
    Żyjesz w oderwaniu od rzeczywistości. Wszyscy wszystkim zaglądają do
    kieszeni i tak pozostanie.

    > Generalnie jednak cały ten tekst o egzaminie miał inne zadanie - miał
    > na celu jednak uzmysłowić że trochę się na tym prawie znam :)
    A uzmysłowił, że nie masz zielonego pojęcia.
    Jesteś skuteczny inaczej.

    --
    Jotte