PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-05 08:56:52
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz, a ciekawe na czym by sie opierala, jakby ich wyrzucili z
    > mieszkania za niesplacanie kredytu a tatus by byl na bezrobociu a
    > wszyscy zyli pod mostem z jej pensja pielegniarki?

    Opierala by sie na czyms jeszcze gorszym.

    > to by bylo lepsze uwazasz?

    Nie, nie uwazam. Ale uwazam, ze sytuacja kraju jest nieciekawa (w glownej
    mierze przez idiotycznie wywindowane koszty pracy).

    Uwazam tez, ze nie jest dobrym, gdy za pensja rzedu 2500 tysiaca brutto trzeba
    zostawiac rodzine i dom.
    Oczywiscie zawsze mozna powiedziec, ze jak ktos jest twardy to bedzie walczyl,
    kosil konkurencje, jezdzil, przenosil siebie i rodzine, tylko pojawia sie
    pytanie czy to o to chodzi.

    Czym innym jest przeniesienie sie za praca, gdy w gre wchodzi znaczna podwyzka,
    a czym innym, gdy chodzi o zwykle przetrwanie.

    Mnie po prostu denerwuje, ze my _musimy_jezdzic_za_minimum_.
    Uwazam, ze to jest zle i tyle. A to ze trzeba jezdzic, to calkiem inna historia.

    Michal