PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-05 14:49:06
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: "_--broda--_" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asnbvc$1o0$1@news.tpi.pl...

    > kto pisze do ciebie ? ja napisałem ? żarty sobie robisz ?

    A między innymi JA napisałem cwaniaku, bo cenie sobie takich ludzi jak Adam
    a nie
    ortodoksyjnych krzykaczy do jakich min Ty się zaliczasz.

    I na forum, grupy powiem szczerze : DZIEKI ADAM !! - zrobiłeś dla mnie kawał
    dobrej roboty, ciesze sie ze są jeszcze ludzie którzy potrafią
    bezinteresownie pomóc innym.

    Poczytaj sobie posty Adama - czy nie uważasz że one dają coś do myślenia??,
    proste i kurewsko skuteczne odpowiedzi itp. nieprawdaż ? A Twoje posty ?? co
    one komu dają ??

    Jakby to powiedział Adam : zabolało??

    Pozdrawiam
    przemek