PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauka za pracę (programowanie)Re: Nauka za pracę (programowanie)
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nauka za pracę (programowanie)
    Date: Fri, 3 Nov 2006 14:12:12 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 3 Nov 2006 14:42:45 +0100, kantor <k...@a...com.pl>
    w <eifh1k$5a4$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Niemasz racji. Zdecydowanie szybcie jest wyprowadzic szablon do MVC,
    Nie masz szybciej
    > zaimplementowac jedena funkcje na wzór wykorzystania szblonu,
    > powiedzic człowiekowi "ANALOGICZNIE, TO DO !!" i zajac sie SWOJA ROBOTA.
    powiedzieć
    > Jak człek czegos nie rozumie to szybkie tlumaczenie,
    > do tego szybki zut oka na kody - wyjasnienie co nie pasi i dlaczego
    rzut
    > i znaleziony blad niema prawa sie powtórzyć.
    nie ma
    > To proste jak konstrukcja cepa - tylko ludzi trza kumatych dobierac.
    > Dzieki temu nie trace czasu na implementacje dupereli.

    Ehh, ładnie to brzmi, ale potrzeba ludzie rzeczywiście kumatych d otego.
    Inaczej może być na przykład z gościem, który w czykmkolwiek by nie
    pisał, czy jest to C, C++, Java, Perl, wygląda to tak, jakby pisał w C
    (widziałem).
    Są developerzy, którzy nie łapią rónych idei, typu sortowanie, funkcja
    sortująca i takie tam, albo nie widzą analogii.
    Albo mają głęboko zakorzenione dziwne nawyki (stosowanie vector do
    wszystkiego).

    A debugowanie po kimś kodu w C++ to masakra, BTDT.

    > kantor

    ja czyli jakub
    Revoke.