PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauka za pracę (programowanie) › Re: Nauka za pracę (programowanie)
  • Data: 2006-11-03 14:20:43
    Temat: Re: Nauka za pracę (programowanie)
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnekmjhs.cbf.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Dnia Fri, 3 Nov 2006 14:42:45 +0100, kantor
    > <k...@a...com.pl>

    > Nie masz szybciej
    > powiedzieć
    > rzut
    > nie ma
    >
    > Ehh, ładnie to brzmi, ale potrzeba ludzie rzeczywiście kumatych d otego.

    do tego
    > Inaczej może być na przykład z gościem, który w czykmkolwiek by nie
    > pisał, czy jest to C, C++, Java, Perl, wygląda to tak, jakby pisał w C
    > (widziałem).
    > Są developerzy, którzy nie łapią rónych idei, typu sortowanie, funkcja
    > sortująca i takie tam, albo nie widzą analogii.

    Kiedys spotkalem czlowieka ktory nie mogl pojac zawolania po interfejsie,
    jednak ten typ nie byl weryfikowany przezemnie, dostalem go niejako z
    urzedu -
    i rychlo wystawilem wniosek o odsuniecie faceta od projektu - zeby mi
    budrzetu nie pozeral.

    > Albo mają głęboko zakorzenione dziwne nawyki (stosowanie vector do
    > wszystkiego).

    z tym tez sie spotkalem onegdaj

    > A debugowanie po kimś kodu w C++ to masakra, BTDT.

    tego to ja niewiem - zdarzalo mi sie czytac c++ ale nigdy produkcyjnie z tym
    jezykiem nie pracowalem,
    delphi, tcl, perl, itp... owszem, ale c++ jakos mnie ominal :))))

    > ja czyli jakub
    > --
    > Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
    > Revoke.

    Kur**, kiedy ktos mu w koncu ukradnie tego Forda Fulkersona ????

    kantor