PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauka za pracę (programowanie)Re: Nauka za pracę (programowanie)
  • Data: 2006-11-03 20:28:43
    Temat: Re: Nauka za pracę (programowanie)
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemoge sie zgodzic, prowadze projekty i pracowalem w projektach
    > zarzadzanych przez innych -
    > i po dzis dzien niewiem jak nalezy prowadzic projekt - znam jedynie
    > mnustwo sposobow w jaki
    > sposob projektu prowadzic napewno nienalezy - i staram sie unikać tych
    > "min".

    Dobrze to ująłeś gdzieś to już słyszałem ale nie wiem gdzie. Nie zmienia to
    faktu że za 10 lat będziesz wiedział na ten temat niewiele więcej niż dziś.
    A projekt informatyczny trzeba prowadzić tak jak każdy inny projekt i nie
    ważne są tu wzorce MVC dupace i inne pierdolce :) najważniejszy jest zespół
    i to czy ludzie się dobrze rozumieją w zespole czy się dobrze czują, czy
    praca sprawia im przyjemność. Trzeba słuchać tego czego chcą pracownicy, a
    jak nie mówią to trzeba ich wypytać. Jak tego nie ma to sytuacje może
    uratować tylko tona dokumentacji :).