PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauka za pracę (programowanie)Re: Nauka za pracę (programowanie)
  • Data: 2006-11-03 13:42:45
    Temat: Re: Nauka za pracę (programowanie)
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:eifgmm$iuj$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wątek się rozbudował, więc i ja coś napiszę.
    >
    > A więc uważam to za stratę czasu, bo dużo szybciej napiszę zrobię
    > zaprojektuję i zgarnę więcej kasy niż jakbym miał kogoś przy tym uczyć,
    > szczególnie zwykłego szkodnika.

    Niemasz racji. Zdecydowanie szybcie jest wyprowadzic szablon do MVC,
    zaimplementowac jedena funkcje na wzór wykorzystania szblonu,
    powiedzic człowiekowi "ANALOGICZNIE, TO DO !!" i zajac sie SWOJA ROBOTA.
    Jak człek czegos nie rozumie to szybkie tlumaczenie,
    do tego szybki zut oka na kody - wyjasnienie co nie pasi i dlaczego
    i znaleziony blad niema prawa sie powtórzyć.
    To proste jak konstrukcja cepa - tylko ludzi trza kumatych dobierac.
    Dzieki temu nie trace czasu na implementacje dupereli.

    kantor