PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Mo?e nie jest tak ?le...
    From: r...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mo?e nie jest tak ?le...
    Date: 25 Jul 2003 05:50:46 GMT
    Sender: "Użytkownik risp.pl - smart"<r...@r...pl>

    > - naprawd?, za swoj? kas?.. zatrudnisz tych ludzi, bez wykszta?cenia, nie
    > wymagaj?c od nich min umiej?tno?ci obs?ugi komputera.... :]
    tak. tyle, ze im trzeba stworzyc bardzo przemyslane warunki pracy,
    nad kazdymi trzema postawic troche bardziej kumatego majstra, zeby
    pilnowal. Trzeba tez znalesc dla nich prace (tzn. zlecenia dla tej firmy)
    - najlepiej wyslac na budowe za granice ;-).
    Niestety nie mam ani tyle kasy zeby sie tak bawic, ani pomyslu (konkretnego
    - biznesplanu) na DG tego typu.
    Ale jak nawet w tym watku nietrudno bylo zauwazyc jest zapotrzebowanie na ich
    prace za sensowne pieniadze z sensownym podejsciem do jej wykonywania.

    Nie kazdy rodzi sie biznesmenem i nie kazdego celem w zyciu jest dobrze
    wykonywac swoja robote. Niektorzy (wiekszosc?) oczekuja, ze robota
    ich znajdzie ,,sama'', ze ktos ich bedzie pilnowal, wszystko pokazywal,
    poprawial po nich itd. - nic strasznego.

    > zastan?w si?, bo jak ich nie zatrudnisz to powiedz?, ?e masz wymagania z
    > kosmosu i wymagasz rzczy niemo?liwych...
    gorzej.
    nie tlyko ze tak powiedza, ale pojda pod sejm, spuszcza lomot paru
    poslom/senatorom i dostanal ,,od panstwa'' (czyli ode mnie) jakies zasilki,
    bezzwrotne zapomogi itd. przy okazji machina panstwowa polowe kasy
    zmarnuje. pod pretekstem ,,waznych potrzeb spolecznych'' (wydatki)
    nie zreformuje fiskusa itd. bedzie mnie doic coraz bardziej az w koncu
    spekam i bez wzgledu na to, czy to zaowocuje odebraniem mi prawa wyborczego
    czy nie - zwieje byle dalej.
    To ja juz wolalbym sam brac dla nich zlecenia, polowe przezanczyc na swoje
    mercedesy, i - przede wszyskim - zdjac ich z ulic.
    niech zarobia tyle, zeby stac ich bylo na piwo i Cyfre+ (niebieska)
    Niech sobie siedza w domach i ogladaja mecze popijajac (po godzinach pracy),
    a nie laza po miescie od rana do nocy. Niech ich zony ciesza sie, ze
    po zaplaceniu abonamentu CyfryNiebieskiej i zakupie odpowiedniej ilosci piwa
    zostaje cos na dom/dzieci i nie ciosaja im kolkow na glowie - czyli nie
    wypedzaja z domu na ulice ;-).
    itd.

    czysta utopia?
    byc moze.