PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Mo?e nie jest tak ?le...
  • Data: 2003-07-25 06:50:01
    Temat: Re: Mo?e nie jest tak ?le...
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > a dlaczego akurat Canal+ niebieski? (Canal plus niebieski albo cyfra - to s?
    > dwie r??ne sprawy)
    rzeczywiscie - moja pomylka, sorry ;-).

    dlaczego?
    bo tego zdaja sie potrzebowac Ci, o ktorych mysle.
    (zapewne nie wszyscy (1), przejscie w druga storne nie jest jednoznaczne (2) -
    - to ze ktos lubi popatrzec na mecz i wypic piwo nie oznacza, ze juz zalicza
    sie do mojej grupy docelowej ;-) - jeszcze wymagane jest spedzanie co najmniej
    paru godzin dziennie w stanie wskazujacym pod sklepem, na podworku; posiadanie
    jakiegos popularnego fachu, ...)

    pozdrawiam

    romekk