PracaGrupypl.praca.dyskusjeLogotex Eng.Re: Logotex Eng.
  • Data: 2005-12-28 09:48:09
    Temat: Re: Logotex Eng.
    Od: neuro <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    aleph napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś na tej grupie miał jakieś doświadczenia z firmą Logotec
    > Engineering? Pytam bo spotkałem się z dwiema skrajnymi opiniami na temat
    > w/w firmy i sam nie wiem co mam myśleć.

    Szef firmy to nastawiony na sukces za wszelka cene psychol. Zapomnij o
    rodzinnej atmosferze, usmiechu na twarzu rano na mysl ze idziesz do
    pracy itp. Generalnie praca w tej firmie jest mocno stresogenna
    zwlaszcza dla programistow, ale dla handlowcow rowniez. Jesli posiadasz
    megawiedze i potrafisz zdysansowac sie do pewnych bardzo stresujacych
    sytuacji to polecam. Jesli natomiast nie jestes odporny psychicznie i
    bierzesz wszystko do siebie to osiwijesz lub nabawisz sie wrzodow zoladka.

    zdrowia,
    n.