PracaGrupypl.praca.dyskusjeLogotex Eng.Re: Logotex Eng.
  • Data: 2006-01-01 11:57:05
    Temat: Re: Logotex Eng.
    Od: aleph <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na szczęście otrzymałem bardziej interesującą ofertę pracy i nie
    zamierzam nawet tam się pojawiać. Cóż, nawet taki drobny szczegół jak
    brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy plus te wszystkie opinie
    które tu zostały przytoczone nie przemawiają na korzyść firmy. Odporność
    na stres jakąś tam mam ale nie uśmiecha mi się pracować po godzinach
    za darmo. Szkoda tylko że w takiej niby poważnej firmie tak nędznie płacą.

    --
    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443