PracaGrupypl.praca.dyskusjeLogotex Eng. › Re: Logotex Eng.
  • Data: 2005-12-28 18:11:53
    Temat: Re: Logotex Eng.
    Od: aleph <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co usłyszałem na rozmowie wstępnej to praca polegać ma właśnie na
    zadaniach lekkich i przyjemnych. A tutaj już trzecie źródło mnie straszy
    że firma to obóz pracy, że szef się czepia itpd. To ja już nie rozumiem?
    czy faktycznie aby móc w miarę bezstresowo pracować w omawianej firmie
    faktycznie należy mieć w jednym paluszku konfigurację wszelkiego typu
    sprzętu sieciowego, pakiety śledzić ręcznie a windows serwer zjadać na
    śniadanie i popijać iis'em? Nie wierzę że oferując taką a nie inną
    stawkę podstawową będą ode mnie wymagać żebym dokonywał codziennie
    pomniejszych cudów a od święta cudów większych. Skoro to tak znana i
    poważana firma to raczej zdają sobie z tego sprawę (chyba).

    --
    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443