PracaGrupypl.praca.dyskusjeLogotex Eng. › Re: Logotex Eng.
  • Data: 2005-12-29 08:45:48
    Temat: Re: Logotex Eng.
    Od: "Bartek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem na jakie stanowisko aplikowałeś, ale tam są dwa działy: wdrożeń i
    rozwoju oprogramowania.

    Jeśli idziesz do wdrożeń to szefem jest tam Jarosław Kubisiak. Na początku
    zaproponują Ci bezpłatny staż tygodniowy, w którym będą weryfikować twoją wiedzę
    i umiejętności. Po tygodniu powiedzą Ci że jeszcze nie są pewni czy chcą Cie
    zatrudnić i zaproponują kolejny tydzień. I tak może trwać ze 2 miesiące
    (oczywiście w tym czasie możesz wylecieć).
    Generalnie ch###ia do kwadratu. Atmosfera ch###wa. Ten Kubisiak to niby taki
    miły na początku a okazuje się że to sk####el jakich mało. Dla niego pracownik
    jest przedmiotem, z którym można zrobić wszystko.
    Jeśli mimo to zatrudnili by Cie to o płatnych nadgodzinach możesz zapomnieć. Dla
    nich sie tyra po 10-12 godz. (a czasami i więcej).
    A najlepszy w tej firmie to jest sprzęt na jakim się pracuje. Ta firma
    przypomina składowisko starych komputerów i jeszcze starszych monitorów (14,15
    calowe CRT matki LIKOM i SAMPO). Od samego patrzenia oczy bolą. LCD tam nie
    widziałem. A kompy to PIII 500 MHZ z 256 Ramu to luksus.

    Bartek