PracaGrupypl.praca.dyskusjeLogotex Eng. › Re: Logotex Eng.
  • Data: 2005-12-28 21:16:07
    Temat: Re: Logotex Eng.
    Od: aleph <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek wrote:

    > Czy chodzi Ci o Logotec z siedzibą w Mysłowicach ?

    Dokładnie. Zadzwonili do mnie, zaproponowali spotkanie, na spotkaniu
    dowiedziałem się że oferta dotyczy dość witalnego stanowiska w siedzibie
    firmy. Zaproponowali nieco niską pensję, ale jak na warunki początkowe
    to całkiem przyzwoitą. Nie miałem większych zastrzeżeń co do tej firmy,
    ale w trakcie dowiadywania się o dojazd wynikła dyskusja w której
    dowiedziałem się że w firmie panuje nerwowa atmosfera pracy i próbuję
    się czegoś dowiedzieć pytając na grupach dyskusyjnych. Jak dotychczas
    spotkałem się z samymi negatywnymi opiniami, co nieco przeczy mojemu
    odczuciu, ale mogę się mylić. Mam zresztą nadzieje zweryfikować te
    informacje w najbliższym czasie.

    --
    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443