PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 - możliwość wyjścia z domu › Re: L4 - możliwość wyjścia z domu
  • Data: 2008-04-14 20:17:13
    Temat: Re: L4 - możliwość wyjścia z domu
    Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ zwolnienie trwa tylko tydzień wiec ZUS nie ma szansy dokonać
    > jakiejkolwiek kontroli.
    > Prędzej pracodawca, ale i on praktycznie nie ma szans.
    > Przecież zazwyczaj łatwo uniemożliwić kontrolę nawet "leżącego"
    > zwolnienia.

    ale w przypadku zwolnień trwających dłużej z tą kategorią kontrole są jak
    najbardziej na porządku dziennym, tym bardziej że obecnie mało ktry lekarz
    wystawi zwolnienie jednorazowo na okres większy niż 3 tygodnie a przeważnie
    są to przedłużane 2 tygodniowe zwolnienia w przypadku dłużej trwających
    chorób.
    Temat znam z autopsji oraz doświadczeń mojej żony, do której w 4 tygodniu
    przebywania na L4 pofatygowała się jednak kontrola ZUS i nie zastała jej w
    domu. Musiała się tłumaczyć na piśmie co robiła gdzie była itp ściemy.

    A propos ZUSu. Klika lat wstecz, gdy żona robiła jaieś studia podyplomowe
    spotkała dziewczynę pracującą w ZUS w jakimś tam departamecnie kontroli. I
    co ciekawego powiedziała:
    - każdy kontrolowany jest traktowany jak potencjalny złodziej
    - osoby przyznające sanatoria mają za zadanie szukac wszelkich powodów aby
    świadczenia nie przyznać.
    - jeżeli o sanatorium ubiega się małzeństwo, to z czystej i bezinteresownej
    złośliwości jest rozdzielane (jedzie w różnych okresach lub w różne miejsca)
    - jeżeli ktoś ubiega się o sanatorium i prosi o pobyt w jakimś konkretnym
    okresie to z powoduy jak powyżej otrzymuje pobyt w upełnie innym okresie.

    Normalnie miód-malina. Odrobina władzy nad innymi i już ludkom bąbelki mózgi
    uszkadzają.