PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 - możliwość wyjścia z domu › Re: L4 - możliwość wyjścia z domu
  • Data: 2008-04-14 20:42:29
    Temat: Re: L4 - możliwość wyjścia z domu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:2d8eba17-6194-4f26-ae07-a6c56eb441e1@1g2000prf.
    googlegroups.com
    Damianos <d...@g...com> pisze:

    > Stąd też moje pytanie - żona chce sobie jutro załatwić różne rzeczy w
    > urzędzie - czuje się dobrze ale martwi się że ją ktoś zobaczy z pracy
    > i będzie że oszukuje pracodawce.
    Eee, nie..., to już IMO przesadna obawa. Pracodawca nie ma za bardzo dużych
    możliwości (i słusznie).
    Poczytaj tu:
    http://42.pl/u/BWp
    http://42.pl/u/BWs
    http://forumprawne.org/o,63069.html

    > Chce zadziałać zgodnie z literą
    > prawa.
    Rozumiem, wiedz jednak, że działanie zgodne z literą prawa oznacza niekiedy
    (wcale nie tak rzadko) działanie sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem.

    > Już powyższa dyskusja pokazuje że zapis
    > ten może być interpretowany na różne sposoby.
    Są setki (tysiące?) zapisów pozwalających na różne interpretacje. Gdyby tak
    nie było, prawnicy byliby niepotrzebni. A to przecież oni tworzą (a
    przynajmniej współtworzą) prawo. Myslisz, że są samobójcami?

    --
    Jotte