PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk?Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-12 10:35:29
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Marek [Thu, 12 May 2005 09:24:07 +0000 (UTC)]:

    > Staram sie np. zachować spokój i kulturę nawet, gdy
    > robią wszystko na odwrót, a po przerwie na kawę trzeba
    > je od nowa uczyć zawodu - za to mnie lubią :)

    Pamietam jak kiedys probowalam przestawic sposob myslenia
    Pani z ksiegowosci, ktora byla w 100% pewna, ze trzeba dane
    na dyskietkach przenosic mimo, ze od ladnych paru tygodni
    dzialala juz sobie spokojnie siec lokalna...

    Czasami mozna lekkiego fiola dostac ;)

    A kumpel kiedys mi sie zwierzal tak: instruowal userow jak
    nalezy sie logowac i po parunastu juz mu sie odruch wyrobil
    -- "tam takie okienko wyskakuje, to w pierwszym od gory
    trzeba..." itp. Jak w koncu jeden mu powiedzial "WIEM co
    to login i haslo, starczy mi je podac" to chlopak prawie sie
    ze szczescia poplakal... ;)

    Kira