PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-12 10:54:51
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Marek [Thu, 12 May 2005 03:40:03 +0000 (UTC)]:

    > Strzał chybiony - PUDŁO!!!
    > Tego co napisałem powyżej nie pisze się w LM zwłaszcza,
    > że standardowo ma mieć najwyżej stronę.

    Zieeef... A probowales zaczac od np. "Mam serdecznie dosyc
    wpychania mnie w stereotypy PRLu i szukam firmy, w ktorej
    sie porzadnie pracuje"? ;) Znaczy ciut ogledniej ale w ten
    desen mniej wiecej.

    Glupie? Moze. Niestandardowe? Na pewno. Skuteczne? Nie wiem,
    ale ja tam bym sprawdzila skoro nic innego nie skutkuje.

    > Owszem piszę ogólnikowo w LM o sukcesach osiąganych pod
    > presją zadań i czasu. O wieloletnim doświadczeniu w pracy
    > z ludźmi, sprzętem, sieciami i systemami, ale ile można
    > zmieścić na jednej stronie.

    Ale wcale nie trzeba miescic. Ja kombinujac jak tu pisac
    te LMy ktore ostatnio wysylam robie cos takiego:
    - Znalazlam Was tu i tu
    - Podobacie mi sie bo to i tamto
    - Ja mam tamto i siamto ktore bedzie Wam przydatne tu i tam
    do tego i owego
    - CV mowi samo za siebie
    - Na reszte pytan chetnie odpowiem

    Jak na razie jakies 90% odpowiedzi. Gdybym faktycznie tej
    pracy szukala z takimi kwalifikacjami jakie tam wymieniam,
    to tak na oko ze 3 tygodnie by mi to zajelo.

    Krotko, zwiezle i wywolac zainteresowanie. Reszte zostaw
    na rozmowe, po co wypracowania pisac.

    > Nawet najgorszy absolwent stoi w kolejce po pracę przede
    > mną, bo ma połowę mojego wieku, a pracodawca może teraz
    > bez przeszkód realizować swoją wizję świata bez fobii i
    > ryzyka rekrutacyjnego.

    Oczywiscie ze moze. I bedzie. Na tym polega prowadzenie
    firmy przeciez -- ona ma zarabiac, a nie byc spolecznie
    pozyteczna i ratowac ludzi przed bieda.

    To Ty czegos chcesz od tej firmy -- wiec od reki jej pokaz
    co na Tobie zyskuje. Mnie tak na prawde nie za bardzo przy
    okazji podan interesuja powiesci fantastyczne na temat
    potencjalnego pracownika. Wole dostac kilkulinijkowy tekst
    ale taki, z ktorego jasno wynika czemu akurat on.

    Kira