PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk?Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-12 10:31:25
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Krzysztofsf [Thu, 12 May 2005 11:35:41 +0200]:

    > W uzupelnieniu jeszcze pare konkretow do podrasowanego wiekowo CV
    >
    > Sluzba wojskowa po szkole sredniej lub policealnej 2 lata (marynarka
    > wojenna 3)

    Nie sadze, zeby mi ktos uwierzyl ze w marynarce wojennej bylam ;)

    > podstawowka - 8 lat
    > LO - 4
    > Zasadnicza zawodowa - 2-3 lata
    > Technikum na podbudowie zasadiczej 2-3 lata
    > technikum po podstawowce - 5 lat
    > policealne i pomaturalne - przewaznie 2 lata
    >
    > studia 5 lat (medycyna 6 lat)
    >
    > W razie czego sluze konsultacjami, sadze, ze Marek rowniez.

    To powyzej to jeszcze moja kadencja, szajba z latami nauki
    to sie dopiero niedawno porobila. Do ewentualnych konsultacji
    mam pod reka wlasnego ojca tez ;) Znaczy pod telefonem, bo
    olal ten kraj juz dosc dawno temu i w PL sporadycznie jest.

    Kira