PracaGrupypl.praca.dyskusjeKaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin › Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
  • Data: 2007-02-13 04:20:07
    Temat: Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Kurciok wrote:

    > Masz rację trochę za bardzo się rozpędziłem (W UK więcej zarobią ale tylko
    > jeśli będą oszczędzać na czym tylko się da). Nie zmienia to faktu że
    > emigracja za najniższa stawkę nie jest opłacalna jeśli w swoim kraju ma się
    > gdzie mieszkać.

    Nie zgadzam sie. Wielu ludzi, tych ze wsi i malych miasteczek, ktorzy
    pojechali do UK pracowac za najnizsza stawke u siebie jak najbardziej
    mialo gdzie mieszkac. Bycie nawet wlascicielem lokalu na zad..iu, gdzie
    nie ma sensownej pracy w niczym nie pomaga, zwlaszcza ze utrzymanie domu
    czy mieszkania kosztuje.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533