PracaGrupypl.praca.dyskusjeKaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin › Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
  • Data: 2007-02-14 11:23:41
    Temat: Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to malo oplacalne, poniewaz z zarobkow w biedronce nie bedzie w
    > stanie robic oszczednosci, nawet rezygnujac z imprez.
    > Wyjazd tam, gdzie da sie robic oszczednosci przy takim stylu zycia to
    > sprawa tymczasowa. Nikt raczej nie chce do konca zycia wynajmowac
    > mieszkania na spolke z innymi osobami - jest to traktowane jako tymczasowe
    > poswiecenie dla przyszlych zyskow z zainwestowania oszczednosci. Gdy nie
    > ma przyszlych zyskow, staje sie to calkowicie nieatrakcyjne.

    Tyle że przy pensji minimalnej tych zysków raczej nie będzie (oszczędzać nie
    będzie z czego). Jak ktoś pracuje za minimalną stawkę a na mieszkanie
    przeznacza powiedzmy 300 funtów miesięcznie (załóżmy że mieszka w 3 osoby w
    jednym mieszkaniu ale ma jeden pokój dla siebie) to po odjęciu pieniędzy na
    jedzenie dojazd do pracy nie zostanie mu nic (wręcz będzie sie musiał starać
    aby się za to utrzymać). A do tego dolicz koszty podróży oraz koszty
    związane z szukaniem pracy (jak ktoś nie zna dobrze języka to pracy może
    szukać długo, a jak się nie sprawdzi to mogą go wyrzucić). No chyba że masz
    na myśli oszczędzanie polegające na mieszkaniu w namiocie. Wielu ludzi z UK
    wraca ze stratami a nie z oszczędnościami. Ale w tym co piszesz jest
    oczywiście dużo racji. Chcę tylko zaznaczyć że ta opłacalność jest bardzo
    dyskusyjna.