PracaGrupypl.praca.dyskusjeKaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin › Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
  • Data: 2007-02-14 08:36:13
    Temat: Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Kurciok wrote:

    > To ja mogę powiedzieć że jak chce oszczędzać to niech sprzeda dom i lokal i
    > wynajmie jedno mieszkanie na spółkę z paroma osobami w jakimś większym
    > polskim mieście niech nie pije piwa i nie chodzi na imprezy bo to drogie
    > (będzie miał wtedy to samo co w UK) prace w biedronce też znajdzie od zaraz.

    Jest to malo oplacalne, poniewaz z zarobkow w biedronce nie bedzie w
    stanie robic oszczednosci, nawet rezygnujac z imprez.
    Wyjazd tam, gdzie da sie robic oszczednosci przy takim stylu zycia to
    sprawa tymczasowa. Nikt raczej nie chce do konca zycia wynajmowac
    mieszkania na spolke z innymi osobami - jest to traktowane jako
    tymczasowe poswiecenie dla przyszlych zyskow z zainwestowania
    oszczednosci. Gdy nie ma przyszlych zyskow, staje sie to calkowicie
    nieatrakcyjne.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533