PracaGrupypl.praca.dyskusjeKaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin › Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brut to za 90 godzin
  • Data: 2007-02-14 17:20:17
    Temat: Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brut to za 90 godzin
    Od: Rafał 'bufi' Lorbiecki <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    _Osobnik_ *Jakub Lisowski* _nastukał_ :

    > [ resztę pobredzeń wyciąłem ]

    No nie pobredzeń, tylko gość ma częściowo rację.

    Sam pracuję w duńskiej firmie która 'osiedliła' sie PL i wiem
    jak traktują polskich robotników i ile im płacą.

    Jak była u nas w 'odwiedzinach' delegacja z Danii z blizniaczej
    firmy i się dowiedzieli ile płacą Polakom za taką samą pracę
    jak u nich Duńczykom, to się za głowę lapali i wierzyć nie chcieli.

    Powiem tylko, że różnica jest wielkości takiej, że tam na godzinę
    mają tyle co u nas dniówka. Z resztą chyba wszedzie zagranicą
    tak jest.

    Inna sprawa, że 'obok' jest firma ze Szwecji w której składają
    jakieś skrzynki elektryczne. Zarabiali tam sporo więcej od nas, ale gdy
    ich szefostwo dowiedziało się, że u nas są takie, a nie inne stawki
    to zmniejszyli im pensje o prawie 1/3 bo przecież za dużo im płacili.
    Żenada.

    Najlepszy numer jest taki, że nasza firma dostała oficjalne pismo
    od wladz miasta z pochwałą za "Iwnestycja w regionie" czy jakoś
    tak.

    I nie mów mi, że zagraniczni inwestorzy nie przyjeżdzają tu
    tylko dlatego, że mają tanią siłę roboczą.

    > ja czyli jakub
    bufi