PracaGrupypl.praca.dyskusjeKRUS i prawa praacownika › Re: KRUS i prawa praacownika
  • Data: 2009-07-22 19:41:20
    Temat: Re: KRUS i prawa praacownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Herald"> napisał:
    > http://www.krus.gov.pl/
    > http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/informacje-ogoln
    e/

    DG to jest ZUS, zdaje sie nawet że nie da sie założyć DG jednocześnie
    zajmując się rolnictwem (zdaje sie takie oświadczenie jest wymagane) a w
    katrgoriach wyboru dziedziny działalności nie ma działalnosci rolniczej!:O(

    > No nie irytuj mnie.
    > Jeżeli zamierzasz KOGOKOLWIEK ZATRUDNIĆ to zawierasz z tym kimś umowę.
    > Jeżeli świadczona praca ma nosić i wyczerpywać znamiona kodeksu pracy -
    > zawierasz umowę o pracę. Są tez dopuszczalne umowy cywilne.

    chcesz powiedzieć że KRUSowiec zatrudnia pracowników na ZUS?:O)
    czy KP odnosi się do KRUSowców, czy nie?

    > A czy ten "rolnik" wywiązał się ze swoich obowiązków formalnych?
    > Np - zgłosił do PIPu, PISu (nie mylić z partią polityczną!!)?

    bez zgłaszania wiadomo że praca rolnika przekracza znacząco normy czasy
    pracy PK, i wiele inych norm KP, po drógie co chwila w telewizji jest ze
    jakeiś dziecko pracując na roli sobie coś urwało, a od kiedy to KP pozwala
    pracować dzieciom i to jeszcze bez umowy, badań lekarskich i takich tam?:O)

    > Nie każdy może być lekarzem, nie każdy może być kierowcą formuły1, nie
    > każdy ma mózg. Pozostań lepiej na etapie czytania, skoro nie potrafisz
    > zrozumieć że "PRACOWNIK to pracownik".

    oj widzę ze jesteś głupszy niz mój but wiec szkoda czasu:O(