PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    From: "k" <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Date: Sat, 13 Mar 2004 14:37:42 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@kopringo.cdi.pl

    news:c2sq3i$9r2$2@korweta.task.gda.pl...

    > W mojej gospodarce (produkcji na zamowienie) .....
    >
    > Klus

    widze, ze masz duzo cierpliwosci i jestes chetny do rozmawiania wiec tez sie
    zapytam
    zainteresowala mnie ta _produkcja na zamowienie_
    ciekawa jestem jak w tej gospodarce zaspokojone bylyby moje potrzeby
    dzisiaj wybralam sie do centrum handlowego po tusz do rzes
    nie wiedzialam jaki mam kupic, nie bylam w stanie okreslic swoich wymagan
    poza tym, ze ma byc brazowy
    mialam do wyboru: jasno brazowy, ciemno brazowy, wydluzajacy, pogrubiajacy,
    podkrecajacy, szczoteczka prosta, zakrzywiona,
    z dlugim wlosem i z krotkim, z gestym tuszem i rzadkim
    rozne firmy i jakosci
    wiec moglam wybierac ogladajac
    co dwa lata kupuje tusz i okazuje sie wtedy, ze mam do wyboru
    nowe zaskakujace mnie produkty, ktorych powstania bym nie przewidziala
    i to mi sie podoba
    nie jestem w stanie okreslic
    jaki tusz bede chciala kupic za dwa lata
    jak mam zlozyc zamowienie na produkt, ktory dzisiaj nie istnieje
    Ewa