PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 21:12:30
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "villgut" w wiadomości news:mHfib.80311$KP4.958438@news.chello.at
    napisal(a):

    > tylko pozazdroscic

    A ja osobiscie do samej zazdrosci wole sie nie ograniczac ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

    P.S. Znajomemu znajomy zalatwil prace jako kierowca. Ten popracowal jakis
    tydzien - policja zlapala go jak jechal sluzbowym wozem po pijaku, a na
    pace przewozil dodatkowych pasazerow. Niektorzy potrafia uszanowac prace...
    Ale to tylko takie wtracenie przy okazji (nie na temat) :-)