PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 18:23:55
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bmc5i7$764$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moja droga,
    > nie kazdy ma dosc sily, by przez cale zycie walczyc z przeciwnosciami i
    > zawsze na koncu przegrywac. ( jak dotad)

    Widzisz... przegrywa sie dotad, dopoki daje sie przeciwnosciam szanse na
    wygranie. U mnie taki stan rzeczy trwal kilka lat. Z mojej wlasnej glupoty i
    naiwnosci.

    > Jasne, zawsze mozna miec nadzieje :)
    > NIe kazdy musi byc wygranym

    jasne, ale trzeba pamietac, ze w 99% przypadkow jestesmy przegranymi z
    wlasnej winy.

    > Albo inaczej, aby ktos wygral ktos inny musi przegrac.

    Ktos mi juz tlumaczyl, ze w przyrodzie musi byc zachowana rownowaga, problem
    w tym, ze cywilizacja ma niewiele wspolnego z przyroda. Tutaj po prostu
    licza sie tylko Ci, ktorzy maja innym cos do zaoferowania.

    > Nieco moze sarkastycznie dodam, ze teraz , jezeli plany pana Hausnera
    dojda
    > do skutku, bedziesz miala okazje znowu pokazac sie z dobrej strony i
    > popracowac nieco dluzej.

    Mysle, ze na tym etapie rozwoju zawodowego juz mi to nie grozi. Zwlaszcza,
    ze to pracodawcy szukaja mnie a nie na odwrot.

    Kania