PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 18:09:10
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja droga,
    nie kazdy ma dosc sily, by przez cale zycie walczyc z przeciwnosciami i
    zawsze na koncu przegrywac. ( jak dotad)
    Jasne, zawsze mozna miec nadzieje :)
    NIe kazdy musi byc wygranym
    Albo inaczej, aby ktos wygral ktos inny musi przegrac.
    Nieco moze sarkastycznie dodam, ze teraz , jezeli plany pana Hausnera dojda
    do skutku, bedziesz miala okazje znowu pokazac sie z dobrej strony i
    popracowac nieco dluzej.
    Powodzenia.

    Ula