PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 17:55:00
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > a probowales?
    > -TAK
    > > - wysylales CV do firm w calej Polsce?
    > -TAK

    kiedy ostatnio? Wiesz, ze szukanie pracy trwa typowo juz kilkanascie miesiecy?

    > ZMIENIŁEM KWALIFIKACJE
    z jakich na jakie? I w jakim miescie mieszkasz? Bez urazy, ale moze ktos bedzie
    w stanie Ci cos doradzic.

    > -TAK

    to czemu odrzucasz mozliwosc pracy za 300 zl?

    > TAK

    a ile czasu, przy swoich 34 latach (o ile pamietam), przepracowales?

    pozdrawiam

    glos