PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić żeby było najtaniej...? › Re: Jak zatrudnić żeby było najtaniej...?
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić żeby było najtaniej...?
    Date: Fri, 9 Feb 2007 12:33:51 +0100

    > . Nie zdziwie sie, jesli poznawszy legalne rozwiazania pojdzie za
    > Twoja rada, ale nie nazywaj tego "na tyle legalnym, na ile sie da".

    Ja mu pokazałem drogę :) z jej częścią legalną i częścią nielegalną, która
    czy chcemy czy nie po prostu funkcjonuje w życiu. Jedni tak robią a inni się
    na to godzą i takie rzeczy się po prostu dzieją.
    Czy będzie jej płacił "pod stołem", czy będzie ona siedzieć przez pełny
    wymiar czasu czy zgodnie z umową jest tak naprawdę jego decyzją i jego
    ryzykiem. Reszta jest legalna- nikt nie broni zatrudniać na 1/10 etatu.
    Jak sama piszesz, mieszkasz w NZ gdzie zapewne większa część spraw
    załatwiana jest w całości legalnie.
    Tu jest Polska i jest jak jest. Mamy przepisy nie pozwalające żyć więc
    ludzie kombinują. Nie ma się co oszukiwac i udawać że takie rzeczy nie mają
    miejsca lub że nie przyjmujemy tego do wiadomości.
    Jeśli komus to przeszkadza - nie będzie tak robić, jeżeli ktos nie ma tak
    skomplikowanej moralności i tak będzie kombinowac na tyle na ile mu się uda.
    Nie udaję więc że nie wiem że takie "kombinacje" są możliwe.
    --
    Jackare