PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
  • Data: 2008-07-29 02:35:18
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
    Od: empireus <a...@b...ccc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-07-2008 o 16:43:33 Any User <a...@o...pl> napisał(a):

    > Nie zaprzeczam. Jeśli ktoś ominął prawo i opłaca składki KRUS zamiast
    > ZUS, bezpodstawnie zaoszczędzając dzięki temu określoną kwotę, z której
    > przecież byłyby finansowane różne rzeczy z zakresu tzw. dobra
    > publicznego, czy choćby emerytury i renty dla obecnych beneficjentów
    > ZUS, to w ten sposób ten ktoś działa na szkodę innych obywateli.

    Doczytaj kto, po jakim czasie etc moz byc w KRUS a dopiero pozniej zacznij
    trollowac. Wszedzie Cie pelno z Twoimi madrosciami, tylko malo kto chce
    Cie juz czytac. Acha-tak a propos, to emerytura ZUSowska ma sie tak do
    renty KRUSowskiej, jak inteligencja Einsteina do Twojej. I nie zapominaj
    jeszcze o jednym fakcie, ze gro rolnikow miesiecznych przychodow z
    rolnictwa ma na poziomie 600-1000zl/mies Koszty prowadzenia gospodarstwa
    tez nie sa male i pracuje sie od 4/5tej rano, niejednokrotnie do 23ej w
    nocy.

    Ja wszystkim tym, ktorzy nie maja pojecia o wsi polecam wybrac sie do
    jakiegos typowo wiejskiego gospodarstwa (nie mowie o agroturystyce :P ) na
    chociaz tydzien, by sami sie przekonali, ze to nie jest pierdolone 8h w
    pracy,tylko prawie cala doba z przerwa na sen. Do tego jak ktos ma zasiane
    zborze i zmluci to grad, albo dobra ulewa, to taki rolnik nawet slome musi
    kupic. Jak mu krowa/swinia zchoruje, to szlag trafil kwartalny dochod etc
    etc

    I wracajac jeszcze: gospodarnosc KRUSu jest na tyle efektywna, ze ZUSowi
    nawet w polowie do tego jest daleko.

    Zapraszam do mojej rodziny wies, a wtedy sie "mondralo" przekonasz, ze
    nawet tygodnia tu nie wysiedzisz.

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!