PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 11:13:12 +0200

    Użytkownik " Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:di5cs5$h0$1@inews.gazeta.pl...

    > Pudło - Poznań :)

    Przepraszam. Nie wiem, skad mi sie ta Warszawa z Toba skojarzyla. Szkoda, bo
    do Wawy sie wybieram i mialam nadzieje poznac Ciebie i Twoja rodzine.

    > W zasadzie tak, ale oszczędność lokalnych pracodawców przekroczyła próg
    > bólu.
    >
    > Szlagierem rynkowym jest np. ochroniarz z grupą inwalidzką.
    >
    > Lokalna prasa co chwilę zamieszcza głosy bezrobotnych o opanowaniu
    > rynku przez studentów, rencistów i emerytów - to nie są fantasmagorie
    > ale fakty na podstawie doświadczeń (więc nie tylko moich).

    Oni zajeli pewne branze i nisze. Nie jestes w stanie z nimi konkurowac w
    tych dziedzinach, wiec powinienes sobie znalezc dziedzine, w ktorej z
    jakichs powodow jestes konkurencyjny. Czyli albo umiec cos, co nie jest
    opanowane przez kazdego studenta, albo np. pomyslec o pracy zdalnej dla
    pracodawcow z mniej skapego regionu. Wiem, ze to nie musi byc latwe do
    wymyslenia, ale zastanawiales sie nad nad jakims kierunkiem rozwoju, tzn. co
    bys mogl robic?

    I.