eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 08:50:13 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <di5cs5$h0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <de4mt8$2mn$1@julia.coi.pw.edu.pl> <de4o16$ak1$1@news.onet.pl>
    <de4v29$uts$1@julia.coi.pw.edu.pl> <def4tc$gag$1@inews.gazeta.pl>
    <defb65$qs2$1@atlantis.news.tpi.pl> <deg26b$qf6$1@inews.gazeta.pl>
    <dehvd4$h38$1@nemesis.news.tpi.pl> <dei8vo$1r9$1@inews.gazeta.pl>
    <dejq7e$5un$1@nemesis.news.tpi.pl> <di49tc$9v5$1@inews.gazeta.pl>
    <di5b4u$7fg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c42-220.icpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1128675013 544 172.20.26.237 (7 Oct 2005 08:50:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Oct 2005 08:50:13 +0000 (UTC)
    X-User: marek9993
    X-Forwarded-For: 172.20.6.64
    X-Remote-IP: c42-220.icpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:164417
    [ ukryj nagłówki ]

    Immona <c...@n...googlemailu> napisał(a):

    > > Nie wiem w jakim mieście mieszka Marek (Poznań?),
    >
    > Warszawa, jesli dobrze pamietam.
    >
    Pudło - Poznań :)


    > Konkurowanie cena to zla strategia, jak jest sie malym.
    >
    W zasadzie tak, ale oszczędność lokalnych pracodawców przekroczyła próg bólu.

    Szlagierem rynkowym jest np. ochroniarz z grupą inwalidzką.

    Lokalna prasa co chwilę zamieszcza głosy bezrobotnych o opanowaniu
    rynku przez studentów, rencistów i emerytów - to nie są fantasmagorie
    ale fakty na podstawie doświadczeń (więc nie tylko moich).


    > Nie wiem, czy 2-3 klientow to wlasciwe oszacowanie dla tej branzy, ale Kira
    > miala zapewne na mysli te graniczna ilosc, od ktorej info o uslugodawcy
    > rozchodzi sie poczta pantoflowa w sposob skuteczny i radykalnie zmniejsza
    > sie koszt uzyskania kolejnego klienta.
    >
    2-3 klientów na czarno, nie zapewni uruchomienia poczty pantoflowej,
    a poważniejsi klienci unikaja "czarnych", bo studentów, absolwentów na
    praktyki i wolontariat mają na kopy i pęczki.

    Marek


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1