PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-26 10:27:30
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <t...@W...pl> napisał(a):

    > Ba, może za mała różnica między zasiłkiem a tą minimalną.
    > Zasiłek podstawowy to ~500 zł w zależności od uprawnień (nie wiem jak z
    > podatkiem od niego), a minimalna krajowa 849 (na rękę coś ok. 600).
    > A siedząc na zasiłku można też próbować coś tam na czarno uszarpać. Więc bym
    > się tak nie dziwił tej postawie.

    Tylko nie piszcie, że minimalna krajowa jest za wysoka, lub zasiłek za wysoki,
    bo zacznę wyzywać od smarkaczy, którzy nie mają własnych rodzin, a przede
    wszystkim nie mają dzieci :)
    Może i podatki są za wysokie (piszę może, bo nawet gdyby podatek wynosił 1%,
    to zawsze znajdzie się kto, co będzie płakał, że jest za wysoki :) ),
    ale w stosunku do kosztów utrzymania, które rosną szybciej niż dochody,
    ani zasiłek ani minimalna krajowa nie są za wysokie.
    Z samochodu można zrezygnować, ale z jedzenia i opłat się nie da.

    Marek