PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie... › Re: Ja już mam dosyć harowania
    From: "mercedess" <m...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja już mam dosyć harowania
    Date: Fri, 5 Jul 2002 07:48:39 +0000 (UTC)

    Dzięki Bartek za logiczne przedstawienie sprawy. Wczoraj napisałał fajną
    odpowiedź, ale mi się komputer zawiesił i teraz nie wiem, czy oddam cały sen
    sprawy, którą wczoraj opisałam. Spróbuję.

    Nie jest to jednak takie proste, bo mój szef nie zrezygnuje ze zwierzchnictwa
    służbowego. Uwielbia na przykład, gdy przynosi mu się kawę...

    Na początku mojej pracy, gdy poprosił mnie o kawę, to myślałam, ze sobie robi
    żarty. Na rozmowie kwalifik. miałam jasno określony zakres mojej pracy. Nie
    spodziewałam się, że tak to będzie wyglądało, zwłaszcza że wcześniej
    pracowałam w równie znanej firmie i każdy obsługwał się sam, łącznie z
    prezesem. Moje poczucie godności buntuje się, gdy "robię za kelnerkę"...
    Kawę to ja mogę zrobić, ale mężowi... Nie chcę, zebyście mnie źle zrozumieli -
    są bowiem sytuacje, w których chętnie bym tą kawę zrobiła, ale są to
    przypadki sporadyczne i spontaniczne.

    Cała ta praca jest jakaś dziwna - panuje tu męski szowinizm, bo kobiety nie
    mogą awansować. Ten przywilej mają tylko mężczyźni. Oczywiscie płeć piękna
    jest inaczej traktowana - gorzej.

    A w ogóle to mam też poczucie, że marnuję swoje studia mając taką
    pracę.Dodam, że przy przyjmowaniu do pracy ustaliliśmy warunki, które mi
    odpowiadały). Rzeczywistość okazała się inna.
    Rozsadza mnie, jak sobie pomyślę, że nie mam pracy, w której mogłabym się
    fajnie czuć. Wiem, że niektóry z Was powiedzą, że powinnam się cieszyć, że w
    ogóle mam pracę, ale są rózne spojrzenia na to.