PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...Re: Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...
  • Data: 2002-07-05 09:41:25
    Temat: Re: Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moralno?c takiego post´powania jest godna najwy›szego uznania i pochwa 1/2 y .
    > IMO oczywiscie

    Piszesz to z pozycji pracownika, prawda? Tez tak kiedys myslalem. I zdarzylo
    mi sie odchodzac z pracy zabrac pracodawcy strategicznego klienta. Nie
    jestem z tego dumny (mimo, ze to klient wyszedl z propozycja kontynuacji
    wspolpracy) i nie uwazam tego za moralnie nienaganne. Oczywiscie, wyznaje
    zasade wolnego rynku i konkurencji, ale jako Czlowiek staram sie miec pewien
    kregoslup moralny, i troche mnie on boli z tego powodu.

    pzdr
    MM
    -