PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...Re: Ja już mam dosyć harowania
  • Data: 2002-07-05 09:15:30
    Temat: Re: Ja już mam dosyć harowania
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mercedess napisał:

    > Nie jest to jednak takie proste, bo mój szef nie zrezygnuje ze zwierzchnictwa
    > służbowego. Uwielbia na przykład, gdy przynosi mu się kawę...

    Przejście na DG z finansowego punktu widzenia ma sens, jeżeli możesz
    wystawiać fakturę na 4-5k, dla mniejszych sum skórka nie warta wyprawki.
    Minusem wersji z DG jest to, że np. będziesz miała prawo do 14 dni
    przerwy w świadczeniu usług - albo wcale, albo do niepłatnej.
    Dochodzenie ewentualnych praw z powództwa cywilnego, więc PIP i sąd
    pracy odpada (powództwo cywilne to czas i pieniądze).
    Jeżeli nie będziesz miała klauzuli, że możesz wystawiać fakturę bez podpisu,
    to co miesiąc będzie cyrk z odbiorem faktury. Za fakturę można płacić z
    opóźnieniem, itd, etc, ....

    > Moje poczucie godności buntuje się, gdy "robię za kelnerkę"...
    > Kawę to ja mogę zrobić, ale mężowi... Nie chcę, zebyście mnie źle zrozumieli -
    > są bowiem sytuacje, w których chętnie bym tą kawę zrobiła, ale są to
    > przypadki sporadyczne i spontaniczne.

    Co to jet prawdziwe upokorzenie dowiesz się, jak będziesz miała do
    spłacenia kredyt hipoteczny, a pracodawca dowie się, o kredycie i że np.
    mąż nie ma pracy.

    > A w ogóle to mam też poczucie, że marnuję swoje studia mając taką
    > pracę.Dodam, że przy przyjmowaniu do pracy ustaliliśmy warunki, które mi
    > odpowiadały). Rzeczywistość okazała się inna.

    Pracodawca zawsze może zasłonić się tym, że zmiana zakresu obowiązków
    nie trwająca dłużej niż 3 miesiące nie stanowi zmiany warunków pracy i
    płacy. Ponadto jesteś zobowiązana do wykonywania poleceń pracodawcy
    leżących w zakresie Twoich kwalifikacji, a parzenie kawy leży w takim
    zakresie praktycznie każdej osoby.

    Siedź cicho, uśmiechaj się i szukaj nowej pracy, jeżeli w tej nie
    wytrzymasz długo. Tak zrobiłby profesjonalista.

    Pzdr: Dogbert