PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk/Administrator › Re: Informatyk/Administrator [OT]
  • Data: 2005-08-18 09:12:51
    Temat: Re: Informatyk/Administrator [OT]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-08-2005 o 09:27:29 Marek <m...@g...pl> napisał:

    > Dla mnie też wyborcze preferencje zależne od własnego interesu i
    > zasobności
    > portfela (a więc punkt widzenia zależny od punktu siedzenia) są
    > naturalne.
    > Problem w tym, że w III RP preferencje wyborców stanowią ewenement co
    > najmniej
    > w skali Europy - jeżeli nie Kosmosu. Nie potrafię podać przykładu osoby
    > bogatej o lewicowych poglądach na życie.

    Najwięcej posłów milionerów jest w Samoobronie. Dorzućmy Urbana, żeby
    daleko nie szukać.
    BTW: Co to jest lewicowy pogląd na życie?

    > Ale człowiek, któremu upadek PRL-u
    > sprowadził klęskę finansów, a on głosuje na tzw. formacje prawicowe,

    Znaczy które?

    > jest dla
    > mnie wariatem lub masochistą. Bezrobotni i biedni są wszędzie naturalnym
    > elektoratem lewicującym i poza Polską jest to normalne i zrozumiałe.

    No patrz pan, a niektórzy brzydzą się komuny. Tacy zoologiczni
    antykomuniści. Chorzy z nienawiści. Dalej mam GWno cytować?

    > Natomiast w Polsce głosowanie na szeroko pojętą lewicę powoduje
    > konieczność
    > bezradnego wysłuchania niewybrednych epitetów pod swoim adresem.

    Że to głupota? Co zrobić, skoro tak jest?

    > Wg sondażów przedwyborczych biedni, bardzo biedni i bezrobotni
    > (stanowiący
    > około 80% społeczeństwa), zamierzają masowo głosować na formacje, które
    > już
    > pokazały co "potrafią" za Buzka, oraz na formacje fanatyków religijnych.

    :D Jaaasne. Za duża kumulacja bzdur w jednym zdaniu, by to komentować.