PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk/AdministratorRe: Informatyk/Administrator [OT]
  • Data: 2005-08-18 11:41:15
    Temat: Re: Informatyk/Administrator [OT]
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał(a):

    > Że to głupota? Co zrobić, skoro tak jest?

    No proszę. Uderz w stół, a nożyce ... to jest chciałem napisać sfanatyzowany
    pseudoprawicowiec się odezwie. Dyskusja z JKMowcem o socjalu jest równie
    bezsensowna, jak dyskusja z katolibem o ateizmie - poziom fanatyzmu podobny,
    a jedyna różnica polega na tym, że katolib uznaje za jedyny normalny stan
    intelektu wiarę w przewodnią rolę k.r-k., a JKMowiec uznaje za jedyny normalny
    stan intelektu wiarę w fantasmagorie JKM. Jako, że w związku z tym nie ma
    mowy o dyskusji, wtrącę tylko mały komentarzyk. Tak się składa, że w jednym
    z najbogatszych krajów Europy - w Szwecji - i bezrobocie małe, i pensje
    rozsądne, i ludzie żyją raczej spokojnie, i socjaldemokraci rządzą od
    dziesięcioleci. Poza tym we Francji już w latach 70-tych ubiegłego stulecia
    zdobycze socjalne najemnych były większe niż w analogicznych latach PRL-u.
    Poza tym w Niemczech zachodnich jak daleko sięgam pamięcią zawsze jakoś
    najemni socjalnie wychodzili na swoje, nawet będąc przejściowo bez pracy.
    Niskie bezrobocie i spokojna egzystencja najemnych, też są od lat ogólnie
    znane. Niemcy mają obecnie przejściowe chwilowe z powodu pochopnego przyjęcia
    NRD do UE :) w pierwszej kolejności i bez etapu przejściowego, ale oni z tego
    wyjdą wbrew plującym jadem amerykofilom, bo są solidni i praktyczni.
    Czyli jednak można w pewnym zakresie socjalizm tak - wypaczenia nie :)
    Wystarczy nie fanatyzować i nie popadać z jednej skrajności w drugą jak
    w III RP i nie wybierać do Sejmu polityków z powodu uczestnictwa w sesji
    zdjęciowej z Lechem W.

    Marek