PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk/Administrator › Re: Informatyk/Administrator [OT]
  • Data: 2005-08-18 13:51:21
    Temat: Re: Informatyk/Administrator [OT]
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gromax <g...@N...interia.pl> napisał(a):

    > sorki =BFe si=EA wtr=B1c=EA, ale masz na my=B6li np. rozwalone chore kasy=
    > i=20
    > przeniesienie spowrotem pod jeden urz=B1d pa=F1stwowy - nfz?
    > to by=B3o bardzo m=B1dre robienie porz=B1dk=F3w

    Bo ja wiem - nie znam w pełni kulis, ale być może zgromadzenie w jednym
    miejscu tego co jeszcze nie zostało rozwalone, było szybszym rozwiązaniem
    niż sprawdzanie w każdym oddziale chorej kasy co jeszcze jest, a czego już
    nie ma. Zwolennik decetralizacji za wszelką cenę oczywiście nie przyzna mi
    racji, bo będzie uważał, że centralne sterowanie jest złe - nawet gdyby
    rewelacyjnie funkcjonowało.
    Trzeba jednak pamiętać o tym, że fachowcy z Buzkiem na czele, realizowali
    jednocześnie cztery wielkie reformy w sytuacji, gdy tak naprawdę nawet
    na dobre przeprowadzenie jednej, funduszy nie było. Musiało to mieć wpływ
    na jakość utworzenia chorych kas zwłaszcza, że rozdrobnienie odpowiedzialnosci
    i decyzji, spowodowało koniecznośc objęcia stanowisk przez ludzi, którzy się
    jeszcze nie dorobili.
    Może więc budowa nowego gmachu była szybszym wyjściem - nie upieram się,
    że leszym - niż podpieranie kilku budynków drągami :) bo prowizorki
    są najtrwalsze.

    Marek