PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk/Administrator › Re: Informatyk/Administrator [OT]
  • Data: 2005-08-10 18:59:46
    Temat: Re: Informatyk/Administrator [OT]
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się - UTF-8 (którego zresztą używam tylko w odpowiedzi na posty bez
    > deklaracji charsetu) jest testowo dopuszczony, natomiast co do Twojego OE
    > - ma zepsuty delimiter sygnaturki.

    U mnie zepsute to mogą być tylko jajka - o ile mi takie wcisną w sklepie!
    (Bez podtekstów, bo jestem kobietą ;)) )

    > Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M. http://pjkm.pl
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    To zdarzało Ci się wcześniej inaczej??? :>>

    A jak tam bankructwo partii w Kamieniu Pomorskim???

    Kilka cytatów dla zainteresowanych (z ww. strony)
    - lepperoszczyzna w najlepszym wydaniu:

    "1. PRECZ Z Biurokracją
    [...]
    Polityków, którzy wybudowali ten ustrój oraz tych, którzy chcą nas oddać
    pod władze urzędników w Brukseli, regulujących nawet smak oscypków,
    musimy oddać pod sąd i pozbawić wpływu na nasz los.
    [...]
    2. PRECZ Z Bezrobociem
    [...]
    Polityków i urzędników ministerialnych, którzy utrzymują wysokie podatki,
    dzięki czemu panuje wysokie bezrobocie, należy oddać pod sąd.
    [...]
    3. PRECZ Z BiedĄ
    [...]
    Musimy radykalnie obniżyć podatki, by biedny człowiek mógł kupić chleb
    za 50 groszy.
    Radykalnie obniżyć akcyzę, by benzyna kosztowała taniej niż 2 zl, jak w USA.
    Znieść przymus płacenia na ZUS odbierajacy rodzinom ogromne pieniądze
    i stwarzający bezrobocie.
    [...]
    4. PRECZ Bezprawiem
    [...]
    Prawo musi być jasne i proste. Ilość praw musi być bardzo mało - a za
    łamanie
    tych, co są rzeczywiście potrzebne, trzeba surowo karać.
    [...]
    5. PRECZ Z Balaganem
    [...]
    Rządowi odebrać prawo projektowania ustaw, tworząc Radę Stanu.
    [...]
    Wysoko opłacać Wojsko, Policje i służby specjalne - odbierając im za to
    wszelkie
    możliwości działania w gospodarce co jest zródlem największych afer.
    [...]
    Ustabilizować system: po zmianie przepisów wprowadzić zasadę, że nowa
    ustawa wchodzi w życie dopiero po kilku latach od chwili uchwalenia!"

    Koniec cytatów...

    Czyli gospodarka centralnie sterowana, państwo policyjne.

    A jak zniesiecie podatki, to z czego będzie utrzymywane wojsko zawodowe,
    szpitale, skąd pomoc dla biednych (aha, pewnie ich już nie będzie?)??!!!

    "Musieć" to tylko "chcieć", ale jak to zrobić??? Jakiś mały zamach stanu?

    PRECZ Z PRECZEM!!!

    "Polska Partia Protestująca
    protestuje zawsze do końca,
    w swych protestach nieustająca..."

    --
    Koziorozec

    "Boże chroń mnie od przyjaciół, bo od innych wrogów sam się uchronię..."