PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo]Re: Informatycy a higiena [bylo]
  • Data: 2005-12-26 22:16:04
    Temat: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Dec 2005 23:15:24 +0100, Maciek Sobczyk wrote:

    >Zapachy czerwone i niebieskie są na ogół świeże i delikatne. Miałem na
    >myśli bardziej coś w kierunku nowego Lacoste albo Echo Davidoffa.
    >
    >pozdr.
    >m.
    >
    >P.S. Albo żółty śmierdzący Jazz Y.S.L., jak kto woli :) Powinien pasować
    >do flaneli :)

    Przyznam się że za bardzo nie wiem o czym do mnie rozmawiasz ;-), bo
    jeśli chodzi o rozwiązywanie takich problemów jak wybór perfum, to jak
    na razie sprawdza się użycie do tych celów istot zwanych kobietami
    (zresztą do innych celów też). Jednak pozwoliłem sobie zapisać te
    nazwy, mogą się kiedyś przydać.
    Jeszcze jak mógłbyś dać mi kilka rad dotyczących ubioru, kształtowania
    wizerunku, to byłbym wdzięczny (może jakieś książki, lub www?). Chodzi
    mi o dobór kolorów, krojów itp. tak żeby wyglądać poważnie (no dobra -
    pójdę do fryzjera jak już będę musiał ;-) no i przestanę łazić w tych
    podartych spodniach), nie popełniać gaf (coś w stylu krawat + koszula
    na krótki rękaw), wyglądać starzej, młodziej itp. (jakiś dobór
    kolorów?). Jestem kompletnie zielony, a pewna dawka wiedzy by mi się
    przydała.

    --
    pozdrawiam
    Bremse