PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo]Re: Informatycy a higiena [bylo]
  • Data: 2005-12-27 15:10:39
    Temat: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Dec 2005 04:43:14 +0100, "@nn" wrote:

    >Raczej nie zaskoczyłeś a zaskoczyłaś ;)

    No i od razu jaśniej ;-)

    >Może dlatego, ze jeszcze młoda jest i jej sie chce, przejdzie z wiekiem
    >(mam nadzieje :P)

    Z tego typu udziwnieniami się u kobiet do tej pory nie spotkałem, ale
    spektrum moich zainteresowań stanowią raczej moje równolatki, no a że
    czasy się zmieniają, to z ciekawości spytałem się piętnastoletniej
    koleżanki czy ma jakieś podobne odpały - stwierdziła że nie. Jej
    znajome też nie mają, zatem to chyba od wieku ani płci nie zależy.
    W sumie jeśli nawet jakoś zależy, to jedynie co mi do łba przychodzi,
    to kumpel w wieku około lat 40-tu, który ostatnio zaczął gustować w
    męskich stringach (wygląda w tym... dosyć dziwnie), ale to mu nie
    przeszkadza w dalszym ciągu wyrywać takich dziewczyn, że aż jestem
    zdziwiony (z wiekiem mu nie przeszło, raczej jest coraz gorzej, eee
    lepiej?). Zatem nie liczyłbym, że to obszywanie skarpetek tak samo z
    siebie przejdzie, raczej zacząłbym się martwić że przełożeni mogą nie
    wykazać zrozumienia, gdy zauważą że ktoś znaczy kolorowymi flamastrami
    jakieś dokumenty lub co gorzej całe ryzy białego papieru... .

    --
    pozdrawiam
    Bremse