PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo]Re: Informatycy a higiena [bylo]
  • Data: 2005-12-27 17:18:04
    Temat: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse napisał(a):

    > Z tego typu udziwnieniami się u kobiet do tej pory nie spotkałem, ale
    > spektrum moich zainteresowań stanowią raczej moje równolatki, no a że
    > czasy się zmieniają, to z ciekawości spytałem się piętnastoletniej
    > koleżanki czy ma jakieś podobne odpały - stwierdziła że nie. Jej
    > znajome też nie mają, zatem to chyba od wieku ani płci nie zależy.

    hm..ja mam 20 na karku...

    i siostrę.. dlatego wole swoje pozaznaczać :-P

    poza tym jaki jest sens zaznaczania białych skarpetek??

    jak juz wpsomniałam wcześniej - skarpetka skarpetce nierówna...

    różnia się one czasami długością "ściągacza", jego kształtem (np
    szerokością tego szlaczka), czasami ciut inna jest faktura bawełny...

    niektóre bardziej, inne mniej się rozciągają...

    mozna by tak wymieniąc... dlatego wolę mieć pozaznaczane, zoszczędza sie
    czas przy "sortowaniu" po praniu :D

> [...]
    > to kumpel w wieku około lat 40-tu, który ostatnio zaczął gustować w
    > męskich stringach (wygląda w tym... dosyć dziwnie), ale to mu nie
    > przeszkadza w dalszym ciągu wyrywać takich dziewczyn, że aż jestem
    > zdziwiony (z wiekiem mu nie przeszło, raczej jest coraz gorzej, eee
    > lepiej?). Zatem nie liczyłbym, że to obszywanie skarpetek tak samo z
    > siebie przejdzie, raczej zacząłbym się martwić że przełożeni mogą nie
    > wykazać zrozumienia, gdy zauważą że ktoś znaczy kolorowymi flamastrami
    > jakieś dokumenty lub co gorzej całe ryzy białego papieru... .

    ja zaznaczam od środka, na zewnątrz nic nie widać...

    poza tym po co bym miała mówić potencjalnemu pracodawcy, że zaznaczam
    skarpetki??? :>

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz