PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!Re: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    From: "Rafał Hładyn" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    Date: Sat, 14 Sep 2002 01:40:36 +0200

    Hej,

    chcialbym zwrocic Ci uwage (jezeli mozna) ze gdybym byl z HRu to bym sobie
    pomyslal ze jestes maksymalnie niekonkretny. Tlumacze dlaczego - widelki
    2000-3000 to jest raptem, rozbierznosc 1000zl, a to daje procentowo 50% lub
    33% w zaleznosci jak popatrzysz. Przy czym w Twoim przypadku nalezy patrzec
    na wzrost, którego moglbys nie miec, czyli na kase, ktorej moglbys nie
    otrzymac w stosunku do minimum, czyli do 2000zl - co daje nam 50%. Z Twoich
    informacji wynika, ze jestes w stanie pracowac za 2000-3000zl, a to oznacza,
    ze nie ma dla Ciebie znaczenia czy dostaniesz 2800 czy 2100, poniewaz miesci
    sie to w widelkach. Sorry moze za ten wywod, nie mam zamiaru tutaj Cie
    umoralniac, czy bron Boze łajać (calkiem mozliwe ze sam za chwile oberwe),
    ale na Twoim miejscu okreslibym to znacznie precyzyjniej np 2800-3000, albo
    w okolicach 2500. Podanie widelek o takiej rozpietosci daje za duze
    mozliwosci pracodawcy i jednoczesnie mowi o tym, ze nie jestes pewien ile
    jestes wart. ;)))) a wiadomo ze wiesz ile jestes wart. ;)))

    pzdr

    Rafał Hładyn

    ps. taka dygresja jeszcze, 3 firmy jak staja do przetargu podaja ceny
    (chodzi tylko i wylacznie o cene)
    1) 2 700 000pln
    2) 2 500 000pln
    3) 2 300 000pln
    Po negocjacjach ustalily sie nowe ceny
    1) 2 200 000pln
    2) 2 280 000pln
    3) 2 250 000pln
    Pytanie: ktora z nich otrzyma kontrakt? ;))))