PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!! › Re: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
  • Data: 2002-09-14 00:32:23
    Temat: Re: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:alr566$nai$1@news.onet.pl...
    > "chlodny_" wrote:
    >
    > zalezyw jakim miescie praca
    > ale z ostatnich danych wynika ze płace nie są juz tak oszałamiające, i jesli
    > jestes ledwo co po studiach bez zadnego doswiadczenia na etacie w dobrej
    > firmie, a praca jest poza wawą to duzo żadasz IMHO, tzn juz predzej te 2000
    > na poczatek niz 3000.

    o , i na tym też się znasz ??
    musze koniecznie mieć ten autograf :))

    a a propos tematu, to nie masz racji tak do końca

    mój szef marketingu zarabia 3500 brutto i te ż jest prawie
    prosto po studiach ( bez doświadczeń). I teraz pewnie będę musiał
    mu coś dołożyć, bo go PH zaczynają doganiać, a nie chcę żeby się
    zmarnował, bo dobry jest

    macso
    --
    MACSO - MobileAssociatedCorpsSatisfactoryOverfed
    a tu groźna mina wielkiego Uowczego :))