PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: ostrzegam przed sklepem alpinusaRe: Idea a realia rynku pracy
  • Data: 2004-01-04 11:43:12
    Temat: Re: Idea a realia rynku pracy
    Od: "JKW" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    > Zdradzę jeszcze że jako wolontariusz od kilku lat udzielam się w
    > organizacjach pomocy dla bezrobotnych. To ci powinno wiele wytłumaczyć. :)
    Chwalebne

    > Ale nie przylepiaj mi proszę etykietki. To na nic.
    Niby jaka mialbym przyczepic bo nie rozumiem.

    > Pozwoliłem sobie zmienić temat wątku -bo od Alpi już odeszliśmy daleko...
    > Chyba trafnie? :)
    Nie ma sprawy aczkolwiek wobec tego ja wroce troche do tematyki. Popatrz na
    to tez z tej strony, ze jezeli Alpinus wynegocjowal dobre warunki umowy z
    Szybka Paczka, czy jak jej tam to ma tansze produkty, jest konkurencyjny,
    zwieksza produkcje czyli daje wiecej pracy itd itp. I pomimo tego co robisz
    w kwestii bezrobotnych na prawde ta umowa ma minimalne przelozenia na
    zarobki pracownikow Sz.P. i pewnie znajda sie wieksze problemy, o ktore
    warto walczyc.Ja tam kiedys zatrudnilem bezrobotnego, ktory wczesniej
    pracowal w duzej firmie gdzie w zasadzie byl anonimowy. W malej gdzie w
    sumie ciagle byl widziany, nie mogl sie odnalezc. Ciagle nie mogl zrozumiec
    ze to nie wielki konglomerat gdzie czy sie cos sprzeda czy nie czy opieprzy
    klienta, ze wszedl i gada z pelna buzia (oryginal slowo!) to jemu sie nalezy
    i juz. Sprawa jest skomplikowana i wazna, ale mysle, ze umowy jakie
    zawieraja miedzy soba firmy niewiele tu zmienia dla zwyklych pracownikow.
    Nastawienie ludzi jest czesto na najpierw daj a potem sie zobaczy co moge
    zrobic lub nie. Gdybym cos kupowal w sklepie Alpinusa to bym sie cieszyl, ze
    koszt przesylki sa male, bo za oszczedzone pieniadze kupie jeszcze cos w tem
    sposob tworzac nastepne miejsce pracy. Wiec niestety problem nie jest
    czarno-bialy. Pozdrawiam i obawiam sie, ze dalej dyskutowac bedzie mi ciezko
    bo jednak wole gory a na rynku pracy znam sie tyle ile sam wynioslem z
    zycia. Irek.